Wszystkie wpisy


Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile Polska) ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem "Wiesz co robić". Reklama zaczyna się kadrem pary w kuchni, szybko jednak "psuje się" i odsyła do strony wieszcorobic.pl. Tam użytkownik zachęcany jest do udziału w zabawie - po wpisaniu hasła może wziąć udział w konkursie. Konkurs Heyah trwa do końca lipca. Do zdobycia w nim jest kilkaset nagród.


Wiek rozpoczęcia współżycia przez nastolatków w naszym kraju stale się obniża. W 2011 roku dane wskazywały wiek inicjacji w przypadku mężczyzn - 18,1, a w przypadku kobiet - 18,7. Dziś jest to odpowiednio 16,9 oraz 17,4. Co ciekawe - odwrotną tendencję można zauważyć w Stanach Zjednoczonych, gdzie w ostatnich latach wiek inicjacji seksualnej zaczął się opóźniać.


W opublikowany raporcie Polska stawiana jest obok Węgier, jako kraj, który w ostatnich pięciu lat wprowadził mnóstwo reform prawnych w ramach procedury nadzwyczajnej, przy wyłącznym poparciu rządzącej większości i bez żadnych ustępstw wobec opozycji parlamentarnej lub jakiejkolwiek mniejszości.


Gdy robiono to zdjęcie, miał tylko 10 lat. Dziś najbardziej popularny chłopak z opakowań czekoladek jest przystojnym mężczyzną! 26-letni Josh Bateson to student stosunków międzynarodowych. Na co dzień uczy się w Loughborough University w Londynie.